بیانیه سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان که مصادف است با عاشورای حسینی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی بدست جوانان غیور ایران اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان که مصادف است با عاشورای حسینی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی بدست جوانان غیور ایران اسلامی میباشد بیانیه ای به شرح زیر منتشر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
13 آبان‌ماه صحنه نمایش پایبندی ملت بصیر و آگاه ایران به آرمان‌های مقدس عاشورا و حضرت حسین بن علی (ع )، همچنین عرصه برائت از یزدیان و شمرهای زمان و نیز فتنه‌گران هتاک به عاشورای سال 88 است.
روز تسخیر لانه جاسوسی روز ملی مبارزه با استکبار خونخوارو نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه نظام غرب به سرکردگی آمریکا در برابر مردم مبارز ایران است. روزی که نشان داد گردنکشان زورگو وقلدر در این ملک که ماحصل خون هزاران شهید گلگون کفن است، جایی ندارند.
براستی تلاقی مبارک و عبرت‌آموز عاشورای حسینی با روز 13 آبان و شعارهای راهبردی مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل نشان می دهد که وقایع نینوای حسینی در محرم 61 هجری و 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی هدفشان یکی است که بر پیشانی هردو، شعار جاودانه هیهات من‌الذله درخشیده و عاشوراییان را در هر زمان و مکان به استکبارستیزی و عدم سازش با مستکبران و زورگویان فرامی‌خوانند.
اگر در آن روزگار یزدیان آمدند و مرتکب جنایاتی عظیم و دلخراش شدند که پس از گذشت سالیان سال، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و می خواهد خون بگرید، در زمان حال نیز آمریکا واسرائیل و فرزندان ناخلف انها نظیر وهابیت و داعش خبیث همچنان سر می برند و خون ها می ریزند. اما این از خدا بی خبران غافلند که از خون پاک این مظلومان زمان لاله ها می روید که روزی بنیان کفر و ظلم و ستم را نابود و ویران خواهد نمود.
پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات براساس رسالت الهی و انقلابی خود همچون همیشه شورآفرین و پیشرو حضور مردم مسلمان در دسته جات عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین خواهند بود و با شور و حال حسینی اثبات خواهند نمود که به فرموده مولایمان امام خامنه ای ( مدظله العالی )می توان و می باید در مقابل سلطه بیگانگان و سلطه جویان ایستاد. و انشاء الله با بصیرت و آگاهی بار دیگر آمادگی همه جانبه خود را به رخ جهانیان خواهند کشید و دشمنان را مایوس تر و درمانده تر از هر زمان دیگر خواهند نمود . به امید روزی که شاهد نابودی یزیدیان و پیروزی حسینیان زمان باشیم . انشاء الله
سازمان بسیج مساجد و محلات - آبان ماه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :